دو آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی عبدالمالکی
دو آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی عبدالمالکی با نام های ( غصه نخور و هرچی تو بگی ) با ۲ کیفیت
( تنظیم : علی عبدالمالکی , میکس و مسترینگ : استدیو Uniq )

Ali Abdolmaleki - Ghosse Nakhor_2.mp3
Ali Abdolmaleki - Har Chi To Begi_2.mp3
+ نوشته شده در دوشنبه سوم آبان ۱۳۸۹ ساعت 21:44 توسط
|